سرخابی ها از احتمال قهرمانی تیم های محبوبشان می گویند

 قهرمان شو، همین حالا

امروز پرده لیگ ۲۳ می‌افتد. تقریبا حوالی ساعت یک ربع به نه شب ما می‌دانیم قهرمان لیگ برتر کدام تیم است و کدام تیم با آه و حسرت در رتبه دوم و نایب قهرمانی قرار گرفته است. شاید صدرنشین قهرمان شود، شاید اتفاقات دیگری بیفتد و جای آبی و قرمز عوض شود.
کد خبر: ۱۴۵۹۲۰۴

شاید اتفاقات تلخ و شیرین بزرگی در راه باشد. پرسپولیس بزرگ‌ترین فرصت قهرمانی را در دست دارد و استقلال هم بزرگ‌ترین رویای فوتبالی را جستجو می‌کند. امشب بلوایی است. داوران روی تیغ راه می‌روند. هر سوت آن‌ها می‌تواند سرآغاز یک جنجال جدید در هفته پایانی لیگ برتر باشد. خارجی‌های هر دو تیم هم امشب می‌توانند بزرگ‌ترین سرنوشت سازان مسیر قهرمانی لقب بگیرند. بین اوسمار و نکونام کدام یک امشب خوشبخت می‌شود؟ باید تا حدود ساعت یک ربع به نه امشب صبر کنیم، یعنی زمانی که حدودا سوت پایان مسابقات به صدا درمی آید. سرخابی‌ها هر کدام با اطمینان از تیم خود حرف می‌زنند. این سو صمد مرفاوی و آن سو حمید درخشان.
 
حمید درخشان: تیم از این بهتر؟
پرسپولیس دراین فصل بهترین تیم بود. به تمام تیم‌های دیگر به خصوص استقلال احترام می‌گذاریم، اما تیمی که بحران تغییر مربی را به این شکل پشت سر بگذارد یعنی اینکه تیم بسیار شایسته‌ای است. ما بازیکنان خوبی داشتیم و داریم. اوسمار همه این‌ها را به خوبی کنترل و مدیریت کرد. مدت زمان زیادی نیست که سرمربی شده، اما خوب می‌دانیم حتی در روز‌هایی که گل محمدی سرمربی بود اوسمار همه کاره تیم به نظر می‌رسید. این برزیلی امروز باید کار بزرگی را انجام بدهد. این قهرمانی بزرگ از پس پرسپولیس و بازیکنان خوبش برمی آید. پیش بینی اصلا کار درستی نیست، اما پرسپولیس و بازیکنانش چیزی نیستند که در حساس‌ترین شرایط قافیه را ببازند و بخواهند مغلوب باشند. این قهرمانی را باید پیشاپیش تبریک بگویم؟ نه، اینطور هم نیست.   اما نسبت به قهرمانی تیم محبوبم اطمینان دارم. تیم از این بهتر سراغ دارید؟ جام قهرمانی کمترین حق این تیم است.
 
صمد مرفاوی: کاش قدر می‌دانستیم
در اینکه مدعی شماره یک قهرمانی بودیم شکی نیست، اما‌ای کاش بازیکنان قدر صدرنشینی را می‌دانستند. الان وقت انتقاد نیست. هیچ نباید بگوییم. بازی خیلی حساسی مقابل پیکان در پیش است و در بازی همزمان هم پرسپولیس با مس رفسنجان مسابقه دارد. خیلی باید به انتظار اتفاقات قشنگ فوتبالی بنشینیم. اینکه مس رفسنجان ببرد و از این طرف پیکان به استقلال ببازد. این‌ها کمی در فوتبال دور از ذهن و پیچیده است. سخت به نظر می‌رسد، اما هیچکس ناامید نیست. استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد. امروز بدون فکر کردن به آنچه که در دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان رخ می‌دهند حواس همه بازیکنان باید بر روی سه امتیاز کامل دیدار با پیکان باشد. نایب قهرمانی برای هر تیمی در لیگ برتر می‌تواند افتخار باشد، اما برای استقلال نه. استقلال نباید به کمتر از قهرمانی رضایت بدهد و نباید شرایط را به اینجا می‌رساند. این تیم می‌توانست در فاصله چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شود. اما گویا اوضاع باید طور دیگری رقم میخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها